Translate

Saturday, February 14, 2009

Aku Si Layang-layang

Setelah sekian lama aku tergantung di kedai macik keropok di pantai Cherating...maka pada suatu petang datang seorang budak perempuan yang comel membeli aku..murah je RM 5.00..
Oleh kerana kekurangan angin dan hari hampir senja aku dibawah balik ke chaletnya dan disimpan dengan baiknya.....



Keesokan harinya aakhirnya aku berjaya diterbangkan di pantai batu hitam...kelihatan begitu seronok sekali Fiza bila sampai hajatnya untuk menerbangkan aku...



Ku sangka panas sampai ke petang rupa hujan ditengahari....Tanpa ku duga sewaktu ayah Fiza cuba menurunkan aku dia hilang kawalan disebabkan angin agak kuat petang itu...akhirnya aku tersangkut di dahan pokok dan berakhirlah riwayat ku .....

Tamatttttttttt




No comments:

Post a Comment