Translate

Tuesday, August 20, 2013

APC 2012....Bismillah.Sesungguhnya,yang buruk itu datang daripada diri saya sendiri dan yang baik itu datang dari Allah s.w.t.


 
 
 
Alhamdullilah...setelah 31 tahun berkhidmat dalam sektor awam...ni la kali keempat aku diberi peluang untuk terima APC..Terima Kasih Allah kerana memberi kesempatan...aku percaya pada kada dan kadar...diri yg kerdil ini senantiasa rasa tidak layak  untuk terima  setiap anugerah yg telah diberi...1st masa gaji kabinet 1983...second  dalam SSB...2001...then SSM 2005...then yg ini SSM 2012...dan yg pasti aku terasa makin risau ..kerana akan cuba memberikan service yg baik  di penghujung2 perkhidmatan ku ini...pencen pun beberapa tahun lagi...banyak yg aku masih perlu pelajari...dan baikki..alahaiiiiii

1 comment:

  1. inshaaAllah kak zihan boleh.. dan memang selayaknya dapat.. tahniah!

    ReplyDelete