Translate

Thursday, December 23, 2010

masih ada yang sayang...

semalam gi lari jap ke JPJ wangsa maju...mana taknya...surf intenet malam kemarin dok cari portal JPJ..tup tup tenguk closing date untuk tender no WUU tutup 23.12/2010...pukul 12 tgh..ingatkan dah tak cable...alhamdullillah....turun jer aku dari motor bila dah sampai kat jpj..tup2 ada yg menyapa...dah 14 tahun aku tinggalkan jpj ..tak sangka ada yg masih mengenali ku..konon2 nak ikut procedure la...alhamdullillah rezeki ku murah...ada ajer yg menegur dan dengan izin allah mudah urusan ku hari tu..dari amik borang sampai la submit..masih ada sayang kat aku rupa nya hehehehe....so aku pun pilih la nombor yg nak ditender..dan jawapan nya tunggu jer la nanti...coz ni open tender...apa yg beat tinggi dia la dapat..dah adatla tu...cuma urusan aku agak senang sebab ramai yang nak tolong...dapat tak dapat tu terpulang la pada rezeki....cuma aku terharu sebab berkat aku menolong org dulu dengan hati yg iklas allah permudahkan urusan aku...dan yg bestnya runner2 company yg mana aku tolong dulu tanpa harapkan apa2 balasan masa bertugas di jpj dulu sehingga kini mereka masih menghormati aku dan senyuman masih semanis ...MADU

No comments:

Post a Comment