Translate

Monday, October 29, 2012

Gara-gara Odit Fail Meja di tunda...Wallaaaaa....


kalau ikut jadual besok ...30.12.2012....sampai la giliran Bahagian PIH untuk di odit Fail Meja dan MPK semua kakitangan....termasuk big boss....punya la haru kami kena updatekan FailMeja masing sehingga ke last minit tadi...tup tup  di tunda ke satu tarikh yang akan diberitahu kelak...pe lagi macam2 reaksi la yg aku terima bila saja aku maklumkan pada geng2 ..ada yahoo...ada tersenyum...ada yg relax jer coz dah siap...dan ada yg lega [ kira aku la tu coz baru siap kan  Fail Meja 2 staff bawahan ...dan ada juga yg mengeluh ....coz punya put full effort nak yiapkan nya...nak buat cam nerr coz kalau ikut aku ...aku nak turn aku skip jer..hahahahah....maaf la kekawan....staff yg patut datang besok ada terlibat dgn mesyuarat lain..minuman untuk mereka pun dah oderrr...so the moral of the storyyy ada masa la ma untuk touch up Fail Meja  den...hehehehe Wallaaaaa..

No comments:

Post a Comment