Translate

Monday, February 18, 2013

Onn Mansor dalam memori ..Tiada kata-kata yang dapat mereda redam hati, melunak rasa apatah lagi menahan deru air mata.


Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un (إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ) i

....hiba...tak tau la...sampai la ni air mata masih mengalir..memang terkejut sungguh tetiba dah hampir 5 minit aku komen gambar idin...tanpa aku perasan org yg aku sangka sedang baca status aku...sebab nama nya di tagkan dalam status FB rupaka dah meninggal ..pg tadi tanpa ku ketahui..Baru semalam aku surf FB dan tenguk gambar2 yg di tagkan pada aku..seperti biasa arwah sering dan wajib tagkan apa sajer gambar Idin untuk aku sama2 menikmati photo2 anaknya..
Onn Mansor...my junior kat sekolah SMSNS Kuala Pilah...yg la ni STJ...sirahtulrahim terjalin di FB lantaran kami punyai anak yg sama ...anak yg istemewa..kami sama2 doakan kesejahteraan untuk anak2 kami..tak pernah jumpa arwah tapi macam dah kenal lama jer...pernah sekali arwah meminta sumbangan kerusi roda untuk Idin..dengan senang hati aku hulur sekadar yg mampu..dah janji akan singgah ke puchong jika di izinkan Allah SWT...masih tak percaya tapi itu la hakikatnya..Allah lebeh sayangkan beliau..

No comments:

Post a Comment