Translate

Wednesday, December 19, 2012

to my DVS Frens......leaving on a jet plane..

hemmm seorang demi seorangVO DVS..who are quite close dengan myself decide to leave  tis  department..well  when ..i was asked by one of them what's is my opionion about his wish to leave  DVS...senang ajer aku jawab..' Well Doc..do whatever u think BEST for yourself...give  yerself a break man..well i will miss sirahtulrahim kita tapi dont worry ..kat luar pun kita masih boleh sambung kan...n dont forget invite us bila tima menantu ok...hahahahahaha...actually jeles tu bila dengar member2 ada yg nak chao..puas la dok pujuk en husband nak option...tapi hampaaaaa...sebab kata en husband....kalau u pencen awal sapa la yg nak teman i g keje...hehehehe pujuk ajer la hati...so pada Dr Hardy Boy...Dr Chek...Dr Rahmat...n Dr Lokman..i wish u all the best ...apa2 semuga  keputusan yg telah atau akan dipilih mmemberi kepuasan pada diri sendiri....I wish miss u all as my frens in DVS..thanks coz being nice to me all tis while...semuga Allah permudahkan urusan u all dunia dan akhirat...aminnnnn

No comments:

Post a Comment