Translate

Thursday, January 31, 2013

akhirnya...tamatla tugas sebagai Wakil MBJ PT sesi 2011/2012...hoyeehhhh


Alhamdullillah ...akhir nya dapat dan sampai jugak hajat aku nak organised meeting dgn Pembantu Tadbir [ P/O] di pejabat ...walaupun dah lewat tapi alhamdullillah syukur kerana Allah SWT telah mempermudahkan aku untuk chair the meeting,  waduhhh punya la susah ati sampai malam tadi nak tidur pun teringat2...takut tak der respond tapi dengan Izinnya maka hadir la kekawan PT DVS mai singgah kat bilik meeting ..dan berlangsung dengan baik dan happy banget...walaupun apa pun ..sebagai Wakil MBJ  peringkat pekerja aku..wah macam wakil union tu untuk sesi 2011/2012 telah tamat tempuh dan maka terbubarla tugas ku ..dan pemilihan telah dibuat tadi dengan rakan sejawat...En CW aka Che Wan Izhar dan En Syawal telah terpilih dengan sokongan penuh sebagai Wakil Tetap dan Pengganti...semuga mereka berdua dapat  membawa hala tuju yg lebeh baik buat kebaikkan geng2 PT DVS..so cikit jer sumbangan ku..tak le nak bawa isu2 yg hot2 dalam meeting yg dichairkan olih Dato KPPV...cuma apa yg boleh aku kata aku rasa bertuah kerana sempat berada di dilam kelompok wakil2 pekerja ikut jawatan dan  dan KP sebagai Pengerusi senantiasa memberi peluang bg kami untuk bersuara...waallaaaaaaaaaaaaaa...

No comments:

Post a Comment