Translate

Saturday, October 5, 2013

Rodi's Happy Hour...Balik kampong..Ho Ho Balik Kampong....







so after being with us for nearly 7 months...so we decide to let her go back to her hometown in Tanjong Balai, Medan Indonesia on the 12  Oktober..on cuti for 10 days...secara kebetulan nak raya haji...dia pun katanya berhajat nak buat ibadah kurban disana...walaupun baru beberapa bulan tapi alhamdullillah dapat la jugak aku beri Rodi sedikit barang2 cenderahati yg aku beli dari Beijing...token2 yg aku  bg setiapkali dapat gaji...sedikit2 barang2 untuk anak2 beliau...baju2 yg masih baru dan elok lagi.dari aku dan Ucu Eda...kerana katakan org disana suka2 kalau dapat baju kurung...makanan2 termasuk jajan2 yg aku kumpul untuk anak2 beliau...keropok ikan  keping yg paling disukai oleh org indon kerana disana katanya susah nak dapat..toys yg masih elok ..dan lain2 lagi.....dah tak sangka plak sampai 3 bekas...alhamdullillah..rezeki Rodi dan keluarga...bagi aku walaupun aku tak mampu nak berikan gaji yg tinggi tapi seperti biasa memang dah jadi cara aku dan hubby ..ada rezeki lebeh ada lah bahagian untuk Rodi..hopes she is happy with  what we had gave her..semuga allah lindungi perjalanan balik beliau ke Indon dan semuga beliau selamat balik semula....Insyaallah,...Jgn Lupa Balik dong...hehehehe

No comments:

Post a Comment