Translate

Thursday, October 3, 2013

Kisah Acik lagi...he's back..Thank U Ya Allah....











 semalam en hubby balik....baru la ada masa nak amik Acik yg kami tinggalkan di kelinik Mesra PetShop di Putrajaya tadi...setelah  urus beli naskah Yassin sebanyak 370 buah untuk AGM Kesuvet minggu depan...jahitan di perut acik masih nampak bengkak tapi tak pe la...kita cuba jaga yer sayang..banyak  yang dapat aku pelajari dari kisah cat ni..dari kecik kena langgar  tang punggung...2 bulan  Acik terhuyung hayang....alignment lari...tup2..7 bulan dah bunting..then beranak songsang,..terpaksa la aku usung ke kelinik haiwan yg tak pernah terlintas dalam kapla ni..tidur malam teringat2..rasa bersalah bila lambat hantar...seminggu acik kesakitan menanggung anak2 yg mula reput dalam perut..bila dah hantar ...berat hati mengatakan yg aku tak jumpa acik lagi....en hubby plak out sation semalam baru balik.. kos pun bolehtahan....hampir sama  dengan  maid satu bulan..kalau beli pampers Abg Md Noor aku dapat 25 bungkus jenis Teana size L...alahaiiiii...padan la kadang2 kekawan yg komited bela kucing sanggup habis beribu2 untuk cat masing2...cuma aku  ajer yg tak mampu nak buat begitu sebab komitment pada Abg Md Noor amat tinggi...makan...minum...pampers dan ubat2...n he is still on milk lagi....demi kasih sayang..apa yg telah  dan akan kita lakukan dimohon agar Allah kekalkan perasaan ini dalam hati..amanah yg di pertanggungjawabkan...kerana rezeki....jodoh..ajal semua itu ada diatas kuasa NYA..

No comments:

Post a Comment