Translate

Monday, September 30, 2013

Kisah Acik lagi....


selepas aku hantar Acik ke kelinik Dr Wan di Presint 15 ari jumaat lepas berbagai perasaan melanda dalam hati ini...jiwa kacau betul..masih terbayang aku akak raut muka Acik yg pada awalnya langsung tidak mengeluar bunyi...nampak  relax ajer tapi kalau di lihat dengan badan nya yg kecil dan perut  yg boyot,,seakan2 aku sendiri dapat merasakannya...walaupun bukan binatang belaan sepenuh kami..cuma dari kecil acik dan abg serta kakaknya biasa dok lepak dikawasan rumah aku...lebeh2 lagi ada yg melayan ... aku bertahan ajer ...berat hati  dan tak mampu nak call kelinik menanyakan keadaan acik..bukan tak amik pot tapi tak berani nak mendengar bad news of Acik...dan akhirnya aku memberanikan diri mesej my fren ...the owner of the klinik ,,,,dan akhirnya dengan Izin Allah ...kabar yg ku terima teramatlah mengembirakan...meleleh air mata  bila dengar Acik selamat dan sedang recover..jodoh kami masih  panjang dengan acik...tak sabar rasa nya nak jenguk acik tapi keadaan belum mengizinkan....terima kasih atas nasihat kekawan Vet aku yg banyak membantu aku dengan memberikan khidmat nasihat dan panduan dalam menyelamatkan Acik....semuga allah murahkan rezeki mereka2 ini..Dr Wan..DR Naha...Dr Zairi..dan tidak lupa Dr Syahadah dari Mesra Pet Shop Putrajaya atas bantuan anda....dan juga kepada En Zaki yg volunteer untuk antar Acik ke kelinik...alahaiiiii....Acik..

No comments:

Post a Comment