Translate

Thursday, February 18, 2016

My BFF..Kamariah Bt Mahmud..dulu kini dan selama2nya...




me n kay.

me no 93 n kay no 92..what a coincidence..



16.2.2016...APC 2016..my 5th career award..Alhamdullillah..
Tamat la sudah kemuncak sejarah perkhidmatan saya  sebagai seorang penjawat awam...Anugerah APC yang ke 5 kali  ini merupakan anugerah yang paling istemewa buat diri ini...Syukur kepadamu Ya Allah...kau berikan kesempatan untuk aku akhiri dengan meraikan bersama-sama seorang rakan sahabat ..my dear good fren ...Kay... 17.2.2016 cukup sebulan aku bersara...dua minggu pertama aku turun dua kilo...hehehehe mana tak..kalau dulu 7.30 pagi jer...berdering ext 2168..maka berbrekfast la kami ...port biasa di DCA...mungkin org tak tahu..selama ni kami mengamalkan belanjer minum hari2...today me 2morrow dia...bila pencen tiada lagi teman minum pagi..teman ke sana ke sini..Namun  sapa sangka kami berdua sama-sama di anugerahkan Penghargaan Khidmat Cemerlang Tahun 2016...dan tempat duduk di dewan pun sebelah menyebelah..aku no 93 ..Kay no  92...Ya Allah seronok giler den...apa2 pun saat yg paling mengharukan  bila kami sama2 naik ke pentas untuk menerima penghargaan...Alhamdullillah...kami digelar twins di opis...biasa kalau ada kak zihan dan lah kak kay...hehehehe..apa2 pun semuga beliau sihat menjalankan tugas untuk beberapa2 tahun lagi....yang pasti kita tetap BBF ok...sayang awak Puan Kay..

No comments:

Post a Comment